درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 204733 | 09 فروردین 1402 ساعت 20:15

عکس | پوستر فدراسیون فوتبال برای تبریک به دو ملی‌پوش

فدراسیون فوتبال به دو ملی پوش بابت انجام اولین بازی ملی آنها تبریک گفت.
عکس | پوستر فدراسیون فوتبال برای تبریک به دو ملی‌پوش


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ در بازی روز گذشته تیم ملی ایران مقابل کنیا آرمین سهرابیان و سیدمحمد کریمی دو بازیکن گل گهر و سپاهان با نظر امیر قلعه نویی به میدان رفتند.

این دو بازیکن که تاکنون پیراهن تیم ملی را برتن نکرده بودند، دیروز برای اولین بار این افتخار نصیب شان شد و به همین خاطر فدراسیون فوتبال به آنها تبریک گفت.

فدراسیون فوتبال با طراحی پوستری با تصاویر کریمی و سهرابیان نوشت: «با فرصتی که امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در بازی دیروز برابر کنیا به آرمین سهرابیان و سید محمد کریمی داد، این دو بازیکن نخستین بازی ملی‌شان را انجام دادند. تبریک.»

258 258

منبع: khabaronline-1748452



عکس خوانده نمی‌شود